středa 11. června 2014

No ...? No Fun


Jirkovo pracovní vytížení je zběsilé, ale přeci jen v něm začala růst chuť, něco si vylézt... A tak sem to dále přiživoval, až nakonec přislíbil, že někam pojedeme, pouze však na jeden den.


Na skalky se mi moc nechtělo a tak sem si řekl, že bychom mohli ject na Kampík na cestu NRNF. Je to nejdelší cesta tam s obtížností okolo 8-.

Náš spolulezec na štandu

Cestu už jsem lezl, před tím než jsme odlétal do Jordánska, což mi vůbec nevadilo. Jen sem se chtěl hezky pohejbat v blízkosti hor a dát si letos konečně první vícedélku.

Příprava cajků na cestu

Odjížděli jsem v úterý po desáté večer. Dojeli jsem díky několika objíždkám, až po jedné hodině ráno a uvítalo nás hvězdné nebe. Zalezli jsem do postele v autě a těšili se na zítřek.

Ráno po snídani jsme na pohodu vyrazili bez nějakého stresu. Měli jsem spoustu času a v lezení spolu už přeci jen máme nějakou praxi...

Máme rádi luft!

Cestu jsme si užívali. Jíra dal vše na OS což já už měl za sebou. Vylezli jsem si hezké délky a užil si parádní den. Ač jsme nikam nechvátali cestu od auta k autu jsem dali za 5hodin a 16 min což není špatné.

Poslední délka

Po lezení jsme skočili do řeky dali si hodinku šlofíka a jeli domů, abychom se mohli těšit na další výlet.


A tady je video, které je hlavně vzpomínkové... : https://vimeo.com/97914696


Žádné komentáře:

Okomentovat