pondělí 5. května 2014

BARZEN

Všechno zlé je pro něco dobré...

Na Sokolčí někdo na podzim navrtal kopici nepotřebných a zbytečných nýtů. Všechno Kuba vyndal, krom dvou nýtů, mezi Rytířským chodníkem a jeho variantou. Konzultovali jsme to s Kubou a já byl pro, ať se tam nýty nechají, že to určitě půjde vylézt.

Nedávno mi Vláďa Jalč povídá, že to zkoušel a že to asi nepůjde, že tam nic není. A tu přichází voda na můj mlýn... vízva!

Na Sokolčí jedu dvakrát sám, zkoušet cestu s horním a hlavně vymyslet všechny kroky. Po prvních 3 hodinách nemám páru, jek to udělat. Už chci končit, když zavadím o krystal, který je hodně v pravo. Další dvě hodiny zkouším tuhle variantu. Ale je horko a už mám na prstech třetí vrstvu tejpky.



Další návštěva je asi za týden, kolem sedmé večer, kdy už na skály nesvítí sluníčko a je lepší podmínka. Vymyšlená varianta, je ta správná. Spodní kroky už mi jdou a jsem schopnej dolézt do nejtěžšího místa. Zde se musí navážit úplně na vysokou nohu a přehodit si v ruce dva krystaly. Ten první je lepší. Z toho se poposkakuje do horšího a ten dobrej se musí chytit hodně rychle a přesně, pravou rukou. Z toho je těžkej zdvih do dalších krystalů. Aby člověk mohl pak lézt dál, musí ten špatný krystal přehodit pak ještě na bočák.


Takže na to jak krátký to je, dělá tam člověk spousta kroků. Pro mě to znamenalo mít přesně vyměřený, kde musím stát, abych to udělal.




Konečně jsem někoho přemluvil a jedem na první ostré pokusy. Je teplo. Přesto mám radost, že v prvním pokusu padám až v nejtěžším kroku. V dalším pokusu dělám chybu a padám. Ale třetí jde až překvapivě dobře a já se skoro zvedám z bouldru!

Mám radost nečekal sem, že to půjde takhle dobře. Chytím ten správný stres z toho, že je podmínka a že tam dlouho nepojedu a zaberu jak jen to jde...

A ono to jde...

Po přelezení mám hroznou radost. Byl to pro mě krásně strávený čas ve skalách, kde jsem měl motivaci, ze sebe vydat, vše co šlo. To mi jde stále obtížněji a moc si toho proto vážím...




Doufám, že to někdo brzo zkusí a vyjádří se k obtížnosti. První pocity jsem měl, že by to mělo být 8a. Ale rád to změním, dle ostatních vyjádření.

Takže si užijte tuhle hravou cestu s názvem BARZEN.

A jsem zvědavej, kdo uhádne co název znamená. Kdo bude první, má u mě láhev vína, dle vlastního výběru ke konzumaci na LANOVCE.

A tady je video z přeluezu:

https://vimeo.com/93659831


Žádné komentáře:

Okomentovat