středa 30. května 2012

I love bouldering


Po dlouhým scháněním kdo se mnou pojede na bouldry, abych mohl ject s cyrdou na písky seženu Vlaďu , kteýho nabíráme ve čtvrtek večír v Praze.V pátek neleníme a jedem na Sněžník, pro mě nová oblast tak mi kopec nahoru uteče jako nic a už skouším první bouldr Srdce z kamene 7C. Vláďa mi poradil program a tak to zachvíly posílam! Vláďa má rozlezenej Respekt 7C z minula po chvíly posíla i on  Přesouváme se na další bouldry ale začína bejt běkný vedro a tak skoro zbytek dne polehávam a už se nic nedaří. Večír ladíme kam pojedeme zejtra a tak skouším Vildu jestly někam náhou nemaj namířeno. Super jedou na modřín kde sme si domluvily sraz cca na jedenáctou. Vilda s Katkou nas provádí po nových boulder a je to tam fakt mega!!! Dáme ňeco na rozlez. A už nás Vilda táhne na místní prásky.



Společně skoušíme Doly modřín 7C Vilda po chvíly posíla jako nic! Já s Vláďou sme ňáký marný, ale po chvíly skoušení se v tom začínam hejbat. Najednou udělám první krok kterej je nejťěžší a rvu to dál v posledním kroku za hranu boužel padám a pak už to nejde no nic snad co nejdřív na to přijedu.






Deme zkusit další bouldr Šroubovice DNA 7C tomudle boudru dávam 10 hvězdíček z 5 a určitě kdo sem pojede tak todle nesmí vynechat! Ladíme program a po chvíly Vláďa dáva já hned za nim super!


Vildá s katkou nás tahnou do sektorů kde se 2007 odehrával Hudy cup vypadá to tam krásně ale síla a kůže na prsech hlasí že zachvíly bude konec! Dávame jěště jedno 7A Něco s dírou, katka drní krásný 6C a zbytek dne už lezem lehčí věci. Večer prijíždíme za ostatníma do labaků a čekáme až přijdou ze skal. Cyril přichází a zdálky se už na sebe smějem, je mi jasný že má v kapse další kebab a velkej, gratulace! Večer to oslavíme jednim velkým rádlerem a dem spát!V neděly ráno mi vrtá hlavou to céčko ze včera a tak se rozhodujem že ho dojedem ještě pozkoušet. Čistim si chyty, ladim madrace a už sem v nástupových chytech, ty drží líp než včera zvedám se z nástupu a už to valim nahoru, prsty pálí jako čert, ale už to nepouštím... Další kebab v kapse! Vláďa po chvíly volí ústup. A co teď, další bouldry tu už moc neznáme a tak se přesouvamé do Bahratalu kde mam vyhlídlý z minula Motivation 7C .

                                                               na obr. bouldr 7

Program si už moc nepamatuju a tak chvíly krokujem. Vláďa dáva první ostrej a páda na konci v madle, je mi jasný že to dalším pošle já po chvíly skoušení konečne domyslím krok přes spoďák a tak to posílam třetím ostrým radost velká, dva kebaby za jeden den! Vláďa hned po mě! Prsty zase hlasí STOP a tak se už dolejzáme na lehčích boudrech a jedem vyzvednou Cyrdu do Labáku. v Děčíně se stavíme na kebab a v cukrárně pak už nás čeká jenom cesta dom. Výjezd se vydaříl parádně tak co nejdřív zase někde...
...foťák sem zapoměl doma na nabiječce tak příště snad s více fotkama...

Team Lanovka
Cyril: Xa a Xb
Luky: 4x 7C









Žádné komentáře:

Okomentovat