pondělí 28. května 2012

PÍSKY... proč né znovu a znovu?


Písky mě tak nadchli, že se mi podařilo přesvědčit další spolulezce a to nejen na víkend, ale dokonce na prodlouženej víkend. Jeli jsme směr sever ve čtvrtek večer... a byli jsme celý žhavý! 



Už v autě, kde seděl Luky a Vláďa Kratochvíl jsme se dohodli, že za bouldrové 7C a pískovcové Xa je malý kebab... Pokud by se podařilo něco více, bylo by to za velký kebab, po cestě zpátky. A tak začal náš lezecký výlet. Konečně zase do oblasti kde máme co lézt a kde je motivace. 


Můj plán bylo letos vylézt Xa... Minulý týden se podařilo IXc, takže sem si říkal, že bych na tom mohl trochu zapracovat. V pátek v 13:00 vyzvedáváme Martina (Tomáška) na nádraží a jdeme na Protěžovou věž. Po rozlezení si hned vyhlídnu cestu Pouze pro bílé. OS se nedaří, ale kroky vymyslím a je to. Druhý pokus se mi smekne noha hned na začátku a tak se nechávám spustit, stáhnu lano a jdu hned znovu. Lezu v klidu...


Ostatně na písku to asi ani jinak nejde. A za chvilku se v této na písky krátké cestě ocitám u posledního kruhu. Mám radost... A tak mé první Xa bylo na světě... Večer dorazí Honza s Kry a tak jim tahám ještě nějaké lehčí cesty a šetřím sílu na další dny.  


Večer za odměnu grilujeme maso a zdravíme se se všema co přijíždí na víkend. A že jich je!! Jsme tu, ale kvůli lezení a tak jdeme brzo spát a nijak neponocujeme.


Druhý den jdeme na Kazatelnu. Kluci něco kovou na Protěžovku a tak jde zde spousta lidí. Rozlézáme se a já dávám na Martinovu radu a nechávám respekt stranou. Nalézám do cesty OČISTEC, kterou vidíte na fotkách. Začátek lehký a pak jeden bouldr pár lehčích dlouhých kroků a pak bouldr až ke slaňáku. 


Druhý pokusy se mi nedaří a hned na začátku bouldru mi sjíždí pata. Nevadí! Tahám další lehčí cesty a blíží se podvečer. Začíná foukat a podmínka se lepší... 


Nechávám se jistit od nového "známého" a když nalézám do cesty přichází Honza, kterému děkuji za podporu. Vím, že je přede mnou poslední pokus. Nechci tu strávit moc času. Přelézám první bouldr, který je nejtěžší v druhém bouldru jedu kudlu a pak cestu opravdu "dořvu" až ke slaňáku. Byl to velký boj, ale nečekal jsem, že druhý víkend na pískách se mi podaří přelézt krásné Xb...  Mám velkou radost a to nejen kvůli tomu, že mám v kapse velký kebab!


Neděle ráno prsty nevypadají dobře. Už to půjde horko těžko. K tomu je dusno a hrozně to jede... ale nevadí a lezeme společně s Bakym parádní routy.  


No nevypadá to, že je na pískách pohoda a krása??


Parádní cesta ve které bylo vše. Převis, lišty... prostě radost lézt takové cesty!


No a po kebabu abychom jich nemuseli sníst tolik si dáváme zaloužený dort!


Parádní zakončení víkendu a už se těšíme na další!!


Takže díky za všechno a těště se na report od Lukyho a toho jak jel kudlu on!!

Žádné komentáře:

Okomentovat